fbpx

כרטיס ביקור דיגיטלי לדיג’יי/תקליטן ומפיק אירועים

כרטיס ביקור דיגיטלי לדיג'יי/תקליטן ומפיק אירועים

כרטיס ביקור דיגיטלי של Buzzit  הוא הפתרון עבור מפיקי אירועים ותקליטנים המופיעים באירועים הרוצים להצליח בסביבה העסקית המודרנית ולבלוט מעל כולם.

הכרטיס מאפשר לכם להציג את העסק באמצעות מיני אתר המשלב בין כרטיס ביקור לדף נחיתה. הכרטיס מאפשר לכל לקוח שלכם לקבל מידע נגיש ושיווקי, ובכך מסייע לכם למתג את העסק ולבנות אמון מול קהל הלקוחות.

 

רוצים לבלוט, להצליח ולהשיג לקוחות חדשים? הרשו לנו להסביר לכם כיצד כרטיסי ביקור דיגיטליים מסייעים לכם להשיג את המטרות הללו.

לנצל את המומנטום

ישנו מומנטום גדול בתחום, אך לא כל מפיקי האירועים והתקליטנים נהנים ממנו. זהו לא עניין המקרה, זהו עניין שיווקי. מפיקי אירועים העושים עבודה שיווקית טובה, מצליחים לנצל את המומנטום. וזה לא רק עניין של כמה תשקיעו בשיווק ופרסום, זה עניין של איך תשקיעו. עליכם למצוא את הכלים השיווקים המתאימים לסביבה העסקית של היום, הכלים המבטיחים לכם החזר השקעה טוב יותר. וכאן נכנסים לתמונה כרטיסי ביקור דיגיטליים – זהו כלי שיווקי חזק המתאים במיוחד לסביבה הדיגיטלית והצורה שבה צרכנים מקבלים היום החלטות.

גיוס לידים מנצח

על מנת להצליח ולהתפרנס אתם זקוקים לנפח משמעותי של לקוחות. בניסיון להשיג עסקאות, מפיקי אירועים ותקליטנים רבים נעזרים בשירותים המציעים להם לידים, זהו ענף שלם הנוגס לכם עוד קצת ברווחים. עבור כל ליד אתם משלמים כסף, ולא תמיד אחוזי ההמרה גבוהים. 

 

אך מדוע שתהיו תלויים בחברות המייצרות לידים, כאשר פתרונות זולים יכולים להפוך למכונת לידים משלכם. זוהי בדיוק המשמעות של כרטיסי ביקור דיגיטליים. זוהי שיטת שיווק חכמה ויעילה, המתאימה לכל מי שעיסוקו כמפיק אירועים ודי ג’יי באירועים עלותם נמוכה, ויעילותם בגיוס לקוחות גבוהה.

 

בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו ליהנות מדף נחיתה רב שימושי, המפיק לכם לידים תוך כדי חיזוק המיתוג וביסוס יחסי אמון מול הלקוח. הוא משמש גם ככלי המייצר לידים, וגם ככלי לחיזוק המרות בלידים קיימים. 

גיוס לקוחות בעידן הדיגיטלי

השוק רווי בתחרות, כלומר מפיקי אירועים האורבים לכל לקוח הזקוק לשירות. אתם רוצים להיות היכן שהלקוחות מחפשים, ואתם רוצים להתבלט. אתם רוצים שישימו לב אליכם ולהראות גם את הייחודיות והבידול שלכם. עליכם לשדר אמינות ורצינות לצורך רכישת אמון הלקוחות.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם לקבל מענה בדיוק לנקודות הללו, הליבה של הפעילות השיווקית.

 

  • אמון ורושם ראשוני – בעזרתו הלקוחות יוכלו למצוא אתכם כאשר הם מחפשים בגוגל. אתם תיהנו מכרטיס ייחודי שעוצב במיוחד עבורכם ומציג את הפנים של העסק. כך תוכלו ליהנות מרושם ראשוני ויזואלי, חזק ומשכנע, המשדר ללקוחות הפוטנציאלים את המקצועיות שלכם ומסייע להם לתת בכם אמון.

  • ממוקד וענייני – במקרים רבים, כאשר אנו נואשים ללקוחות, אנו פשוט יורים לכל הכיוונים ואיננו ממוקדים. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם להציג את השירותים ללקוח בצורה ממוקדת ועניינית. בלי להתפזר לכל הכיוונים, ובלי לנסות להעמיס עליו תכנים פרסומיים המנסים לשכנע אותו לרכוש שירות. הכרטיס מציג ללקוח רק את המידע החשוב, בלי תכנים פרסומיים היוצרים מיאוס.

  • נותן לעסק פנים – כאשר הלקוח נחשף לכרטיס ביקור דיגיטלי, פתאום השם של מפיק האירוע או הדי ג’יי מקבל פנים. לא משהו שבו רב הנסתר על הגלוי, אלא תמונות המדברות אל הלקוח ומאפשרות לו להתרשם מפעילותכם באמצעות פלטפורמות שונות. הלקוח יכול לראות את אתר האינטרנט שלכם, הפעילות ברשתות החברתיות ואלו הם הדברים המחזקים את האמון.

  • ערוץ תקשורת – כרטיס ביקור דיגיטלי פותח בפני הלקוח ערוץ תקשורת זמין ונוח. ניתן להטמיע בו מספרי טלפון, וואטסאפ ואמצעים אחרים ליצירת קשר עם העסק. בלחיצת כפתור ניתן ליזום שיחה, לשלוח מייל או לשמור באנשי הקשר. כך תזכו ליותר לידים והמרות.

  • זמינות – ניתן לשלב עם הם הוואטסאפ העסקי ולהעניק ללקוחות המתעניינים מענה אוטומטי מהיר 24 שעות ביממה. כך תאפשרו ללקוחות לפנות אליכם בזמן שנוח להם ותבטיחו זמינות מלאה.

  • מתאים לסושיאל – הרשתות החברתיות הן כלי חשוב, באמצעותן ניתן להגיע לקהלים מגוונים ולבצע קמפיינים מטורגטים ומדויקים. כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים להשתלב בקלות בכל פוסט ברשתות החברתיות ולהעניק לו ערך מוסף.

 

 

אתם יכולים ליהנות מכל היתרונות הללו בצורה ריכוזית – הכל במקום אחד. ניתן להציג בו את כל צורות ההתקשרות וכל הפלטפורמות החברתיות, מהאימייל ועד הוויז.

להתחבר ללקוחות בדרך חדשה

כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר ללקוח להכיר אתכם ולתת בכם אמון. זהו יכול להיות הכלי לצורך הרושם הראשוני שנוצר בעקבות פרסום באינטרנט, וזהו יכול להיות הכלי המשלים לאחר פגישה עם הלקוח או שיחת טלפון.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר למפיק אירוע להציג ללקוחותיו מיהו ומהם השירותים שהוא מעניק, פותח בפניהם ערוצי תקשורת ומספק להם קישורים למקורות מידע נוספים. הוא גם יכול לשמש ככלי לקביעת פגישות.

 

גם לאחר ששוחחתם עם לקוח פוטנציאלי, לא בטוח שהוא יבחר בשירותכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי המאפשר לכם לחזק את הקשר והאמון עם הלקוח, ולהגדיל את אחוזי ההמרה. הוא יחזק את המודעות של הלקוח לשירות והוא יוצר רושם מקצועי רב.

 

זהו כלי עצמתי ללידים קרים ולידים חמים. תוכלו להעביר אותו לכל לקוח פוטנציאלי לפני פגישה או אחרי פגישה על מנת לאפשר ללקוח להכיר אתכם יותר טוב. ניתן גם ליישם תהליכי אוטומציה וליהנות מ SMS אוטומטי לאחר השיחה. 

כרטיס ביקור דיגיטלי לחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא רק כלי לצורך רכישת לקוחות, אלא גם כלי לשימור לקוחות וחיזוק השיווק מפה לאוזן.

 

גם לאחר שלקוח חתם  עסקה מולכם הכרטיס יהיה שימושי. תוכלו להעביר אל הלקוח את הכרטיס ולהגדיל את הסיכויים שיפנה אליכם גם בעתיד כאשר יצטרך שירותים נוספים. תוכלו גם לשלב אותו במסגרת כלים לצורך קבלת פידבק מהלקוח.

 

כך גם תוכלו לאפשר ללקוח המרוצה להעביר אותו הלאה ולהמליץ על שירותכם. אחוזי ההמרה בשיווק מפה לאוזן הם גדולים במיוחד, וכדאי לכם לתת ללקוח כלים המשפרים את השיווק מפה לאוזן.

 

אם יש לכם רשימת תפוצה בוואטסאפ או באימייל, תוכלו לצרף אליה את כרטיס הביקור. עשו זאת בצורה אלגנטית, ספקו ללקוחות מידע חשוב או ברכה בחגים ושמרו על וויב חיובי.

 

אתם יכולים גם לצרף אותו במסגרת חתימה אוטומטית לכל תכתובת אימייל. תכתובות האימייל לעתים מועברות הלאה, ובעזרת הכרטיס תוכלו להגדיל את החשיפה גם בפני קהלים נוספים.

 

בעזרת כרטיסים דיגיטליים תוכלו לבסס מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח, ולמנף את קשרי הלקוחות להשגת לקוחות חדשים.

להפיק את המיטב ממאמצי השיווק

לסיכום, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם כלי חזק ואפקטיבי בו ניתן להשתמש בצורות שונות לצורך הגעה אל קהלים חדשים, שיווק ויראלי, חיזוק קשרי לקוחות ויצירת בידול עסקי.

 

אם עד היום התרגלתם לזרוק תקציבי פרסום יקרים ולקבל מעט מאוד החזר השקעה, עכשיו תוכלו לחסוך כסף ולקבל תמורה גדולה יותר. הוא מייצר לידים בעצמו, וגם משפר את אחוזי ההמרה של כל פרסום ולידים שרכשתם.

 

אנו ב Buzzit מציעים למפיקי האירועים כרטיסי ביקור דיגיטליים בהתאמה אישית. תוכלו להפיק מהם תועלת רבה המתורגמת ליותר לקוחות ויותר הכנסות. אנו גם מאפשרים לכם שילוב של כרטיס דיגיטלי עם טכנולוגיות NFC המאפשרות להעביר את כרטיס הביקור בצורה אלחוטית קלה ונוחה בכל פגישה פרונטלית. וכמובן ניתן גם להפיץ את הכרטיס באמצעות סריקת קוד QR.

 

אנו נשמח לעצב עבורכם כרטיס דיגיטלי ולסייע בטיפים ומידע שימושי המאפשר לכם להפיק את המיטב מהכרטיס.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Pinterest
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to info@buzzitdigital.com

×