fbpx

שימוש בכרטיס דיגיטלי בתחום הבנייה והשיפוצים

שימוש בכרטיס דיגיטלי בתחום הבנייה והשיפוצים

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי חכם ועצמתי המאפשר לכם לקחת את הקידום העסקי בידיים שלכם, להפיק ממנו יותר ולחסוך במשאבים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מגיעים בדמות מיני אתר, פשוט וממוקד, אותו ניתן לשתף בצורות שונות. באמצעותו תוכלו לפתוח ערוצי תקשורת מול לקוחות, להציג את יכולותיכם המקצועיות, לשמר לקוחות וגם להרחיב את מעגל הלקוחות.

במאמר זה נסביר כיצד  תחום השיפוצים ובנייה וכל מי שעוסק בתחום השיפוצים והבנייה יכול להפיק תועלת מכלי חכם זה.

האתגרים השיווקיים של תחום הבנייה והשיפוצים

ענף השיפוצים והבנייה הוא ענף המאופיין ביכולת היצירה וההנדסה. למשל אם אתם עוסקים בשירותי הבניה והשיפוצים, אתם בוודאי מכירים עד כמה הלקוח לא תמיד סגור על עצמו אך יש לו איזו תמונה בראש או רעיון כאשר התפקיד שלכם להביא את החלום שלו ליצירה מוחשית וקיימת.

 

בתחום הבניה והשיפוצים עומדים אתגרים רבים, זהו תחום שעל מנת ליצור עבודה קבועה יש לתת ללקוחות את האימון בכם כמי שהולכים ליצור את מעונו הפרטי את חלומו האישי ליצירה כזו או אחרת אותו הוא דורש לעצמו מכם להגשים בתכנון ותפעול המערך.

 

עליכם תמיד לחשוב על שיווק;  גם כאשר הלקוחות רודפים אחרים ואתם עמוסים בעבודה, עליכם לחזק את הקשרים ולבנות את מאגר הלקוחות שיעמדו לצידכם גם בתקופות חלשות.

 

בתחום הבנייה ושיפוצים ערוצי השיווק יכולים להיות מעט שונים מאשר בערוצים אחרים. למשל בעת בחירת שיפוצניק או חברת בנייה הלקוחות פחות יתעניינו במודעות פרסום, אלא יותר בהמלצות או התרשמות חווייתית מהעבודה שלו בסושיאל.

 

 

עבור רבים השקעה בשיווק הופכת לפיזור כספים ללא הכרה, אך יעילות השיווק אינה נמדדת בהיקף ההשקעה אלא ביכולת שלכם למקד את מאמצי השיווק ולהפיק את המיטב מכל צעד שיווקי. וכאן נכנס לתמונה כרטיס ביקור דיגיטלי.

 

אנו מתייחסים אל שיפוצניקים וחברות הנדסת בנייה כקטגוריה אחת, אשר מתמודדים עם אתגרים שיווקיים שונים, ובהתאם לכך נעזר בערוצי שיווק ואסטרטגיות שונות. למרות השוני, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עדיין הכלי המסייע לכולם לשפר את התוצאות.

איך תגייסו לקוחות בעזרת כרטיס דיגיטלי

לאחר שהבנו את האתגרים השיווקיים וכל אחד מהעוסקים בתחום יכול לראות את הצעדים השיווקים שבהם הוא נוקט כרגע, בואו ננסה להבין כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי משתלב אל תוך זה.

 

  1. תואם לאופן קבלת ההחלטות של הלקוח – כאשר מחפשים שיפוצניק או חברת בנייה, הלקוחות אינם מתרשמים ממחירים או מודעות פרסום. הם רוצים להרגיש את הטעם של היצירות שלכם באמצעות העיניים. הם רוצים לראות קבלות של יצירתיות שביצעתם, או איזה שואו מביא השיפוצניק לפרויקט כזה או אחר. אתם בוודאי מבינים זאת ולכן אתם משקיעים בתמונות איכותיות עבור האינסטגרם והרשתות החברתיות. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להפנות את הלקוחות אל כל אותם ערוצים.

 

  1. לקוחות מסתמכים על חוות דעת וביקורות – אתם בוודאי מבינים כמה כוח יש ל 5 כוכבים בגוגל או לקוח שרושם בפייסבוק ”שירות מעולה, עבודה מדהימה“. אלו הם הדברים המביאים לכם לקוחות נוספים. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו להשיג שתי מטרות חשובות. האחת היא לחשוף לקוחות בקלות לחוות הדעת והביקורות החיוביות, והשנייה היא גם לעודד את הלקוחות לאינטראקציה והשארת ביקורות.

 

  1. בידול עסקי – לא חסרים שיפוצניקים או חברות בנייה, ונותני שירותים בתחום. אך על מנת להשיג לקוחות עליכם לבנות בידול. למשל ישנם חברות בנייה המתרכזים בנישה של מגורים, משרדים או כל נישה אחרת. השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם להציג בצורה ברורה את הבידול והייחודיות שלכם בתחום.

 

  1. לקוחות רוצים לראות ניסיון ומקצועיות – שמתם לב בכמה אתרי אינטרנט ישנם בעלי מקצועות הטוענים לניסיון ומקצועיות? ניסיון חשוב ללקוחות שלכם, הם ממש לא רוצים פדיחות הנובעות מחוסר ניסיון. אך ישנו הבדל בין להגיד ניסיון לבין להראות ניסיון ומקצועיות. כרטיסי ביקור דיגיטליים יוצרים רושם מקצועי, מסייעים לבנות אמון ויכולים להציג את הניסיון שלכם בתחום באמצעות הפניות למבחר ערוצי מדיה.

 

  1. מיקוד וריכוז ערוצי השיווק – כאשר הלקוחות שלכם מחפשים שיפוצניקים או חברות בנייה שילוו את הפרויקט יגשימו את חלומם, הם לא רוצים שיבלבלו להם את המוח בטקסטים שיווקים אינסופיים. הם רוצים להיות ממוקדים ועניינים, וזה בדיוק מה שכרטיס הביקור הדיגיטלי עושה עבורם. הוא שם להם את כל המידע הרלוונטי במקום אחד. מערוצי התקשורת, דרך ערוצי הסושיאל ועד התפריטים.

 

  1. להניע לפעולה – כאשר הלקוח מתבונן בכרטיס ביקור דיגיטלי זהו הרגע שבו הסיכויים שלכם לסגור עסקה הם גדולים. אתם רוצים להכות על הברזל בעודו חם, ולקדם את הלקוח במורד המשפך השיווקי. מהבחינה הזו כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה גם סוג של דף נחיתה היכול להניע לביצוע פעולה. ניתן להטמיע בו פונקציות שונות כמו זימון פגישות, איסוף פרטי לקוח, קטלוג עבודות וכו‘.

 

  1. ערך מוסף לפעילות הסושיאל – אתם יכולים בקלות להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכל פוסט או סטורי שתעלו לרשתות החברתיות, כך תוכלו להגדיל את אחוזי ההמרה. פשוט לעשות את הדברים שאתם עושים כבר עכשיו, אך בצורה טובה יותר.

 

  1. קידום בגוגל – כרטיס הביקור הוא למעשה מיני אתר אינטרנט הנגיש באמצעות חיפוש בגוגל וניתן גם לקדם אותו באמצעות קידום ממומן ולהשתמש בו כסוג של דף נחיתה.

להתחבר אל הלקוחות

הלקוח המחפש להפיק פרויקט רוצה להרגיש בטוח. הוא רוצה לדעת שהוא מפקיד את המשימה בידיים הנכונות, ושהכול יתקתק ללא בעיות. 

אתם רוצים לחזק את תחושת ההכרות ויחסי האמון כבר מהרגע הראשון. ולכן כבר באינטראקציה הראשונית עם הלקוח תרצו להציג לו את כרטיס הביקור. תוכלו להעביר את הכרטיס ללקוח כבר לאחר השיחה הראשונה, או לאחר פגישה ראשונה. ודרך אגב תוכלו להכניס תהליכי אוטומציה המאפשרים לעשות זאת באמצעות SMS לאחר השיחה.

 

אך כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי בונה יחסי אמון? הכרטיס עושה זאת בצורה הפשוטה ביותר, הוא מאפשר ללקוח לדעת במהירות מי אתם, מה אתם עושים ומה המומחיות שלכם. הוא רואה את הפנים שמאחורי העסק ואת כל פעילותו ברשתות החברתיות. העסק הופך תוך רגע בודד למוכר וידוע.

 

חיזוק האמון יאפשר לכם לרכוש לקוחות חדשים ולהגדיל את שיעור ההמרה.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לתת לכם מענה לאחד הצרכים הייחודים של מי שעוסק בתחום השיפוץ והבניה – השיווק שנעשה לאחר ביצוע העבודה, כל מעצבי הפנים יכולים למנף את העבודה ולמצוא בו עוד לקוחות לאחר והלקוח התרשם מהתוצאה. זה לא דבר נדיר שמישהו פונה אליכם בסוף פגישה ומבקש כרטיס ביקור. אך במקום כרטיס נייר שהולך לאיבוד ויכולותיו השיווקיות מוגבלות, אתם יכולים להעביר להם כרטיס ביקור דיגיטלי (אותו גם בקלות ניתן לשמור באנשי הקשר). 

 

ובהמשך ישיר, אנו יכולים גם להעמיד לרשותכם קוד QR לסריקה או טכנולוגית NFC המאפשרת להעביר את הכרטיס באמצעות קירוב מכשירי הטלפון, בדומה לאופן שבו אתם מעבירים היום את כרטיס האשראי במסוף באמצעות קרבה.

שימור לקוחות באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי

מאמצי השיווק שלכם אינם מסתיימים לאחר מתן השירות, כדאי לבסס קשר ארוך טווח עם הלקוחות. יתכן כי יזדקקו לשירותיכם בעתיד הקרוב או הרחוק, ויתכן גם שימליצו עליכם לאחרים. אינכם צריכים לנדנד להם ולהציף אותם בתכנים שיווקיים, אתם יכולים לעשות זאת בצורה סולידית ואלגנטית שאינה מטרידה. מהודעת ברכה ליום ההולדת או ראש השנה ואולי איזה מייל המספר על החידושים בעסק שלכם. תוכלו להטמיע בהם את כרטיס הביקור הדיגיטלי, וכך לסייע לשמירת הקשר, להגדיל עוקבים ברשתות החברתיות ולהישאר במודעות.

 

עסקים רבים נוהגים לפנות אל הלקוח לאחר מתן השירות, בדרך כלל באמצעות מערכת אוטומטית, על מנת לקבל פידבק על השירות. זהו כלי חשוב עבור העסק לצורך שיפור השירות. אך תוכלו למנף אותו באמצעות הצמדת כרטיס ביקור דיגיטלי.

שיווק חכם ויעיל

בין אם אתם עושים את הצעדים הראשונים בענף, ובין אם אתם מנסים לחזק את העסק, המפתח הוא תמיד לקוחות. תרצו גם להשיג לקוחות חדשים וגם לשמר את הלקוחות הקיימים.

 

באמצעות שימוש נכון בכרטיסי ביקור דיגיטליים תוכלו להשיג את המטרות הללו. הם משתלבים בצורה טבעית בכל ערוצי השיווק שבהם אתם משתמשים, וגם פותחים ערוץ שיווק חדש. הם מתאימים לאופי הפעילות שלכם והאתגרים השיווקיים הייחודיים ומביאים הרבה ערך.

אנו בחברת Buzzit מפתחים כרטיסי ביקור דיגHטליים בהתאמה אישית. כרטיסים המבטאים את ייחודיות השירות והבידול. אנו גם נוכל לסייע לכם במידע נוסף ופרקטיקות לשימוש נכון בכרטיס.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Pinterest
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to info@buzzitdigital.com

×