fbpx

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים זעירים וקטנים

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים זעירים וקטנים

 

כיום בעלי עסקים זעירים וקטנים מונים בארץ ישראל כ- 262,500 עסקים אשר מתמודדים עם אתגרים ומכשולים שהעולם הטכנולוגי מביא איתו, מחסומי הכניסה הנמוכים והתחרות הגדולה מחייבת את בעלי העסקים לשמור על הלקוחות, להתעדכן בטרנדים ולמתג את עצמם על מנת שיוכלו לזכות בחשיפה גבוהה ובלקוחות פוטנציאליים חדשים.

כל עצמאי ובעל עסק מעוניין להתפתח ולהרחיב את מספר הלקוחות תשלו ואת ההכנסות, על מנת לקבל את התוצאה של הצלחה בתחרות הגבוהה הקיימת בענף העסקי נדרש מבעל העסק להשקיע בפרסום ולשווק את העסק ללא הפסקה.

לבעל עסק קטן אין את המשאבים לפרסום רוחבי, לכן חשוב לדעת כי באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי בעלות שקלים ספורים בחודש, יכול בעל העסק ליהנות מיתרונות רבים מול המתחרים שלו ולזכות בחשיפה גדולה, יעילה ואפקטיבית.

מהן היתרונות של הכרטיס החדש לעסק קטן?

הכול מתחיל ונגמר בכרטיס ביקור דיגיטלי שמרכז עבורך ועבור הלקוחות שלך את כל הפרטים הכי חשובים במקום אחד שמעניק לך נוכחות מרשימה בדיגיטל לקידום העסק שלך וכלי שיווקי עוצמתי:
1. אין צורך יותר להסתובב עם כמויות של כרטיסי ביקור מנייר כאשר אתה יוצא לפגישות, תוכל לפתוח את הכרטיס הדיגיטלי מכל זמן ובכל מקום, לשלוח אותו ישירות ללקוח באמצעות לינק, שיתוף במדיות החברתיות בקליק וסריקה באמצעות QR Code.
2. הכרטיס הדיגיטלי מכיל כפתורי הנעה לפעולה הכוללים את כל הקישורים הרלוונטים לעסק והרשתות החברתיות: טלפון, WhatApp, פייסבוק, אינסטגרם, ביקורות, ניווט לעסק באמצעות וויז, טלפון של המשרד, אתר, יוטיוב, לינקדין, טיקטוק ועוד מגוון של אפשרויות שבכרטיס ביקור מנייר לא ניתן לעשות בעקבות המגבלות של הגודל וההדפסה.
3. ניווט לעסק בקליק ישירות מתוך הכרטיס ביקור הדיגיטלי מבלי לשלוח הנחיות הגעה לכל לקוח בטלפון.
4. ניתן לשמור אותך בקליק ישירות באנשי קשר בטלפון באמצעות הפיצ’ר שבנינו בכרטיס ביקור דיגיטלי.
5. הכרטיס הדיגיטלי הינו ידידותי ונוח לשיתוף, שנבנה בעיצוב יוקרתי וחדשני המותאם אישית לאופי העסק ומעניק יתרון ליצירת רושם ראשוני עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים.
6. הכרטיס הדיגיטלי מגביר חשיפה לעסק ומכיל בתוכו הצגה של תיק עבודות, פרטי העסק, גלריות וסרטונים לצרכי שיווק וקידום מכירות.
7. שמירה על איכות הסביבה! אין עוד צורך להשתמש בכרטיס ביקור מנייר שיכול ללכת לאיבוד.



Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Pinterest
WhatsApp
Email
×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to info@buzzitdigital.com

×