fbpx

כרטיס ביקור דיגטלי הכי איכותי ומתקדם בישראל

כרטיס ביקור דיגטלי הכי איכותי ומתקדם בישראל

 

לפני שמתחילים נספר לכם ש…

בשנים האחרונות המון עצמאים ועסקים משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי אך אינם מודעים לכך שיש בידם את המוצר הדיגיטלי הקרוי כך, ואף ישנם שלא מבינים מה מטרתו וכיצד להשתמש נכון.

נעבור איתכם על הדברים הבאים:

  1. מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?
  2. מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי עסקי לאתר אינטרנטי ?
  3. מהם תאכלס היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?
  4. ראיתי שיש כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם מה זה והאם מומלץ?
  5. איך לבחור בכרטיס ביקור הדיגיטלי הנכון ביותר לעסק שלי?
  6. בואו ונסכם

1. מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

הכרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרנט/ דף נחיתה מתקדם שבתוכו הלקוחות שלכם ימצאו המון מידע אודות העסק שלך במקום אחד, בצורה  הכי נוחה פשוטה וממוקדת.
בכרטיס ביקור דיגיטלי עסקי ניתן ליישם המון פרטים כמו:

  • קישור לאתר הבית
  • קריאה של ברקוד
  • ניווט לבית העסק
  • שיחת טלפון
  • וואטצפ
  • דואר מייל
  • רשתות חברתיות (לינקדאן/טוויטר/פייסבוק/אינסטגרם/יוטיוב)
  • שליחת אוטומטית לאחר סיום שיחה
  • שמירה יחודית לאנשי קשר
  • קישור להמלצות דף העסק
  • פרסום מידע אודות העסק
  • שעות פעילות
  • שירותים אשר העסק מספק
  • קטלוג עבודות של לקוחות

בקיצור: כל דרכי ההתקשרות והפלטפורמות החברתיות במקום אחד.

לא כמו כרטיס ביקור פיזי שעשוי מנייר הכרטיס ביקור דיגיטלי מאוד מומלץ דווקא כי אינו נזרק לפח והלקוחות לא יאבדו אותו כי תמיד נמצא אצלם בטלפון, הכרטיס ביקור הדיגיטלי פעיל מכל סוגי המכשירים עם תצוגה מותאמת כך שמאפשר גישה הרבה יותר נוחה מקצועית עבור כל הלקוחות.

הרבה פעמים מתייחסים לכרטיס הביקור כאל  מיני אתר, מכיוון שבמהותו הוא דיי דומה לאתר אינטרנט ומכיל שם את רוב הפרטים והמידע שאתר מכיל בתוכו, אך יחד עם זאת ישנם כמה הבדלים מהותיים בין אתר  לכרטיס ביקור דיגיטלי.

2.  ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי עסקי לאתר אינטרנטי?

אתר אינטרנט רגיל מכיל פרטים והסברים מורחבים אודות העסק,  כמו כתבות, מאמרים על מוצרים והשירות ובלוג להעברת מידע בין לקוחות. ההסבר הוא מורחב על כל סוג שירות או מוצר, כתבות שפורסמו מהעיתונות, דפים להשארת פרטים ולהתקשרות, ומספר דפי מידע נוספים.
הייעוד של אתר היא עבור יצירת פלטפורמה שעמוסה במידע כך שעל ידי חיפוש במנוע של גוגל וקצת מזל נצליח להגיע לאפשרות של הופעת האתר בעמודים הראשונים במילות מפתח שהוגדרו לפי העסק.
לדוגמא – סוכן ביטוח לרכב ירצה שהאתר שלו יקפוץ כמה שיותר גבוה בגוגל כשמישהו מחפש “ביטוח חובה לרכב” או “ביטוח מקיף לרכב”.
אתר אינטרנט נבנה על מנת להחריב במילים ולתת מידע עם המון פרטים.

ולכן בניגוד לאתר מטרתו של הכרטיס ביקור דיגיטלי היא ליצור ממשק דיגיטלי הרבה יותר נוח ופשוט כך שימשוך את הלקוח/ה לפעולה בצורה שכל אחד ואחת מלקוחותינו יוכלו במספר שניות בודדות להתרשם וכל זה בלחיצת כפתור שתניע לפעולה מול בית העסק.

הרי השאלות הבסיסיות שחוזרות על עצמן הי בלהסביר מי אנחנו כעסק, מה אנחנו עושים, מה אנחנו מציעים כעצמאים ובעלי עסק.

מכיוון שכרטיס הביקור הדיגיטלי נותן מענה לכל השאלות כבר בשלב ההיכרות של הלקוח עם העסק, אפשר להגיד שההגדרה “מיני אתר” היא הנכונה ביותר. מה שבעצם מאפשר לעסקים לקבל את פלטפורמה דיגיטלית בעלות מינימלית של כרטיס ביקור דיגיטלי.

עצמאים ובעלי עסקים אשר עוסקים בכמה תחומים, לדוגמא עסק של ביטוחים או ניהול תיקים יש צורך בכרטיס ביקור אישי עבור כל תחום אשר ייצג את העסק המתמחה באופן מקצועי וייחודי.

מכל הטענות הללו ניתן לומר שכרטיס ביקור דיגיטלי זו בהחלט הפלטפורמה שגם מבחינת העלות וגם מבחינה מקצועית הינה העדיפה ביותר.

3.  מהם תאכלס היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

ישנם המון יתרונות עבור שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לעומת אתר אינטרנטי, כרטיס ביקור פיזי, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ואינדקסי אתרים:

 

1. כל הפרטים והמידע במקום אחד

הכרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל את כל המידע והפרטים שהלקוחות צריכים במקום אחד.

אין סיבה שהלקוח יתחיל לעבור בין עמודים שקיימים באתר או לחפש את המידע בפלטפורמות שונות. באמצעות כתובת אחת הלקוח ימצא את כל מבוקשו. אם תחשבו רגע איך זה נראה כשלקוח מחפש אחר מידע של עסק כזה או אחר, אתם תשימו לב כמה זה מתסכל לעבור מעמוד לעמוד רק כדי לברר האם מהם שעות העבודה בעסק וכיצד מגיעים (כתובת)

2. כל הפרטים נמצאים בצורה ממוקדת 

מצב נתון הוא שהצפה של מידע עבור הלקוח שלנו שמוצף בפלטפורמות השונות והוא כמובן מתחיל לחפש את עצמו עמוס במידע שלרוב הוא מיותר ואין בו באמת צורך עבור קבלת החלטה כזו אחר מול בית העסק. דבר זה גורם ללקוחות רבים לתיסכול שמבריח עסקאות מבית העסק. ולכן בצעד הראשון שבו הלקוח נתקל בנו אנחנו חייבים לשים בפניו מידע ברור ומדויק שמשם הלקוח יוכל בריפרוף מהיר להבין מה יש בעסק ופעולה מהירה לבצע התקשרות.

3. כרטיס ביקור מנייר נו באמת?!

כמה פעמים כבר יצא לכם לקבל כרטיס ביקור פיזי מעסק כזה או אחר  לשים אותו בכיס של החולצה/מכנס ולאחר זמן מה פשוט שוכחים שהוא קיים. וזה במקרה הטוב שהכרטיס נמצא מתישהו כי לרוב פשוט שוכחים שהוא קיים

דווקא בגלל המצבים האלה הכרטיס הפיזי הוא כל כך מיושן ולא רלוונטי,
עכשיו שתבינו הכרטיס ביקור דיגיטלי תמיד נמצא עלינו, ממש לא נזרק או נשכח בשום מקום, מכל מכשיר בכל זמן הוא אצלכם, אצל הלקוחות שלכם!

4. מיקוד הלקוחות בכם!! 

באמצעות הכרטיס ביקור הדיגיטלי ובכך שהכול נמצא תחת קורת גג אחת, הלקוח נמשך לעקוב גם אחר פלטפורמות אחרות שנמצאות תחת הכרטיס כמו הרשתות החברתיות לדוגמא.

ברגע שהלקוח נמשך לכרטיס ומבצע כניסה לאחת הפלטפורמות האלו באמצעות הכרטיס ומבצע לייק לאחד הדפים הוא יחל לקבל המלצות לדפים דומים על ידי חיפוש זריז בגוגל ובכך תמנעו ממנו ולמבצע עסקה בעסק מתחרה.

זכרו ! לקוח שמחפש אותך ברשת צריך להגיע  אך ורק לדף העסקי שלך.

5. חשיפה גבוהה בגוגל

ישנה חשיבות רבה לאופן ההקמה של כרטיס ביקור דיגיטלי, כאשר עושים נכון בצורה מקצועית על ידי חברה בעלת ניסיון רב, הסיכוי לחשיפה והתמצאות בגוגל גדלה גם כן, וזאת בזכות השימוש במילות חיפוש שרק בעזרת ניסיון ניתן להרוויח תוצאות אלו.

6. הקמה, עיצוב וייחודיות הכרטיס ביקור הדיגיטלי

כאשר לקוחות נחשפים לכרטיס ביקור הדיגיטלי הם נחשפים לעסק שלנו ומתרשמים מהאיכות והרושם שאנו רוצים ליישם. כאשר אנחנו רוצים שהלקוח ייחשף לעמוד מרשים ומקצועי, כי אין מה לעשות הרושם הראשוני הוא כלי מרכזי בזמן מכירה.

רבים יסכימו כי אנחנו חיים בעולם בו הנראות שלנו מתקשרת מיד למקצועיות ולאיכות העסק שלנו, ואנחנו רוצים לעשות זאת הכי טוב שרק אפשר.

7. נגישות

הכרטיס ביקור הדיגיטלי ניתן להעברה בין לקוחות וספקים בצורה הנוחה וקלה שניתן ליישום, באמצעות סריקה, שליחה בוואטצפ כמענה אוטומטי ומידי, אימייל ועוד המון אמצעים.

8. המחיר הזול

בהשוואה לכל פלטפורמה כזו או אחרת שהיא שיווקית הכרטיס ביקור הדיגיטלי מנצח בגדול בעלות הזולה שניתן לרכוש כזה.
אם זה לדוגמא פוסט או תמונה שפרסמת עלה לך לחודש בין 200 – 500 שקלים.

אם זה אתר של כמה דפים שעלה בין 3500 -11000 שח.

שימו לב מה הולך עם המחירים עבור כרטיס דיגיטלי.

משלמים על כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי מחיר נמוך מכל מה שאתם מכירים פעם בשנה ועובדים בצורה מסודרת עם כלי עבודה מקצועי.

4. ראיתי שמציעים כרטיס ביקור דיגיטלי חינם – למה שאשלם?

כמו בכל מוצר שנמכר שבעולם יש טווח מחירים שונים בין דירה כזו לאחרת או ספקי שירות שמתמחרים שירות שלהם במחירים שונים.
כמו בכל דבר גם לכרטיס ביקור דיגיטלי יש טווח מחירים שונה תוכלו למצוא בחינם כמו שרובנו אוהבים ויש כרטיסים שעולים כסף.

חשוב שתדעו שכרטיס ביקור דיגיטלי ללא עלות ברובו הגדול יהיה כרטיס מאוד בסיסי ופשוט, ויכיל פרטי התקשרות בסיסיים בלבד. הרבה דברים שחשובים לא יכללו בכרטיס וכאן תמצאו את המלכוד, כי אין מתנות בחינם לרוב תראו שהכרטיסים בחינם יגבילו אתכם בעזרת כמה כלים:

  • הגבלה של זמן
  • הגבלה עיצובית לנראות הכרטיס
  • שירות לקוחות שלא יהיה זמין עבורכם
  • אתר אינטרנט לא מאובטח
  • תקלות ובאגים לעיתים קרובות
  • מהירות התוכן לרוב תהיה איטית במיוחד עקב שימוש בשרת אחסון קטן וזול.
  • כל פעולה שתרצו להרחיב תעלה כסף והרבה.

תזכרו שהמטרה היא לעשות רושם על הלקוחות בכרטיס חינמי הלקוחות ייחשפו למידע מאוד מוגבל שלקוח מקבל ממך בפעם הראשונה שהוא נתקל בך ברשת, ובעצם מתבצע הרושם שהלקוח תופס אותך.

5. מה עליי לבדוק לפני שבוחרים ספק שיכין ויעצב עבורי כרטיס ביקור דיגיטלי?

לפני שאתם בוחרים ספק שיבנה ויעצב עבורכם כרטיס ביקור דיגיטלי שימו לב לדברים הבאים :

  • איכות העבודה שמתבצעת ויכולות העיצוב

הספק צריך להיכנס לנעליו של הלקוח ולהבין בדיוק לאן היה רוצה לקחת את הבניה והעיצוב בצורה כזו שהיה מרוצה מהתוצאה כיאלו היה הכרטיס הדיגטלי שלו. ספק טוב צריך לדעת כיצד להוציא את המקסימום מהחומרים הקיימים ובנוסף איך למתג את הכרטיס שיראה מקצועי ומושך עבור לקוחותיו, לכן מאוד חשוב לעבוד עם חברות בעלות ניסיון שיוכלו לקחת אתכם אל הכרטיס המנצח שייצג העסק שלכם בכבוד.

  • ייצוג מותאם לכל המכשירים

המון פעמים הלקוחות שלכם יפתחו את הכרטיס ביקור הדיגיטלי מכל מיני מכשירים יש לשים לב שהספק יודע לתת לכם עיצוב שיתאים לכל התצוגות והגדלים של המסכים.

  • מהירות טעינה

כמה פעמים יצא לכם להיכנס לאתר מסויים ולקח המון זמן טעינה עד שהאתר נחשף במלואו. בדיוק מהדברים אתם רוצים להתרחק, כי הלקוחות לרוב לא יחכו את הזמן הזה וכנראה שיעברו לאתר אחר שיופיע להם ברשימה. לכן על מנת להימנע ממצבים כאלו חשוב לשים לב שאתם עובדים עם חברה מקצועית שנמצאת בתחום ועובדת עם שרתים איכותיים ומהירים.

  • שירות, שירות ושוב שירות

לאחר שנבנה ועוצב הכרטיס במהלך השנה יתווספו שינויים ובקשות מסוימות כמו שינוי של תמונות או מחיקה/הוספה של טקסט/תפריטים/כתובות/מחירים וכו’. מאוד חשוב לוודא שלחברה שאתם עובדים איתה יש שירות לקוחות שמיועד לספק את השירות עבור הלקוח, ניתן לשים לב למקצועיות השירות מהתרשמות שעברה/לא עברה בשיחה, תתייעצו עם הספק תראו שהוא מקדיש לכם את הזמן הראוי עבורכם.

  • שימו לב להמלצות מלקוחות

     

לפני כל רכישה שאנו מבצעים מחברה לא מוכרת שמוכרת את המוצרים שלה, חשוב לבדוק המלצות של הלקוחות, לחפש אחר פידבקים שנמצאים ברשתות חברתיות (לדוג’ פיסבוק/אינסטגרם)- רק כך תוכלו לוודא בבטחה שאתם נמצאים ביידים טובות.

 6. בואו ונסכם…

כבעל עסק או עצמאי בטח יצא לכם להיתקל הלקוחות ששאלו אתכם למה המוצר עולה ככה יקר או ששמים בפניכם השוואה מול מחירים ספקים מתחרים.

גם כאן, הכרטיס ביקור הדיגיטלי נחשב בעיני כאלו ואחרים כמוצר שנורא “קל ופשוט להכנה. שימו לב שכמו בכל דבר בחיים יש המון רמות שונות של מוצר והרבה מעבר למה שהלקוח נחשף, ובגלל זה חשוב מאוד לבדוק שהחברה שמיצעה את שירותיה עומדת בתקן המקצועי ומי שחושב שמצא מחיר זול ככל הנראה ילמד על בשרו שאין דברים חינם וכי על זול משלמים ביוקר לבסוף.

האיכות והנראות של כרטיס הביקור תקבע כמה לקוחות  ייחשפו ויתרשמו מהכרטיס, מהעסק שלכם.

חברת Buzzit Digital מתמחה בבניה ועיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים, עם צוות של מתכנתים ומעצבים גרפים מהשורה הראשונה בעלי ניסיון רב שנים . ועם מעל מאות לקוחות מרוצים שהצטרפו למשפחה.

אם את/ה עצמאי או בעל עסק השאר/י פרטים אצלנו ונדאג לתת עבורך את השירות המקסימלי. וכמובן שירות עם חיוך.

ההצלחה שלך היא העתיד להמשך עבודה איתנו ולכן אנחנו צוות/משפחה והאינטרנס שלנו הוא משותף.

תמיד כאן בשבילכם!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Pinterest
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to info@buzzitdigital.com

×