fbpx

בחירת שיטה הפצה אפקטיבית לשימוש בסרטון לצורך שיווק

בחירת שיטה הפצה אפקטיבית לשימוש בסרטון לצורך שיווק

לאחר שהצלחנו להפיק את הסרטון למטרת שיווק, בחירת שיטת ההפצה הנכונה היא קריטית כדי להגיע לקהל היעד שלך. חשוב מאד לבחור בשיקול דעת, כי אף אחת מהפלטפורמות אינן הטובות ביותר לכל סוגי הסרטונים. בעקבות שפע האתרים שבהם אפשר להעלות סרטונים, הבחירה אולי נראית מפחידה, אך הסירו דאגה, במאמר יינתנו טיפים לבחירות העיקריות הזמינות כרגע.

 

YouTube

כמובן הדבר הראשון שעולה בראש. YouTube זוכה במספר הצופים הגבוה ביותר כמו גם בסרטונים שהועלו, לפיכך זהו ללא ספק יעד הווידיאו הפופולארי ביותר בעולם. העלאת סרטונים ב- YouTube היא בחינם ופשוטה מאוד, יתרה מזאת, YouTube נמצאת בבעלות גוגל כך שאנחנו יכולים להיות בטוחים באיכות, ובתכונות ואולי גם השפעה במנוע החיפוש שלהם. ערוצי YouTube מאפשרים למשתמשים גם ליצור בסיס מעריצים ומספק נתונים סטטיסטיים שימושיים. לבסוף, זה מאפשר למקם מודעות וקישורים בסרטונים שלך. מצד שני, בגלל המגוון הרחב של YouTube, הסרטון שלך עלול ללכת לאיבוד בין מיליוני הסרטונים שהועלו באופן קבוע. הסיכוי שלך להתבלט במקום הזה אינו גבוה במיוחד.

Vimeo

Vimeo ידוע כסלקטיבי יותר בסרטונים המותרים לפרסום.
האתר מתרחק מקליפים טלוויזיוניים, קטעי משחקי וידיאו, וידאו מוסיקליים ומתמקד בסרטוני אמנות וסרטונים איכותיים.
תוכן מצומצם זה מסייע בבניית קהילה החולקת אינטרסים משותפים וסוללת את הדרך ליצירת קשרים ארוכי טווח עם קהל משותף.
ההנחיות של Vimeo אוסרות בהחלט על התקפות ועלבונות אישיים, כך שבניגוד ליוטיוב, כמעט ואין אפשרות לקבל הערות פוגעניות.

Metacafe

אתר המקדם תוכן וידאו מקורי וקצר, האתר זוכה ל- 40 מיליון מבקרים מדי חודש. העלאת תוכן קצר (ממוצע של 90 שניות בלבד), איסור להעלאת סרטים באורך מלא, פרקי טלוויזיה וסיפורי חדשות. הסרטונים בעלי הדירוג הגבוה ביותר זוכים בפרס- מזומן והם מחייבים מדיניות אפס סובלנות לחומר ולהשמצות לשון הרע.
החיסרון של אתר זה הוא מגבלת התוכן שלו, הן באורך והן בז’אנר. נראה שהם מתמקדים יותר בתכני משחקי הווידיאו. בהשוואה ל- YouTube, גודל הקהל שלהם עדיין קטן יחסית.

כשמדובר בשיווק,  אל תגבילו את עצמכם רק ברשימה זו. ניתן להשתמש באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר כדי להפיץ את הבשורה על שיווק הסרטון שלך ולגשת לקהל הרצוי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Pinterest
WhatsApp
Email
×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to info@buzzitdigital.com

×